Regulamin rezerwacji i pobytu
Gospodarstwo Agroturystyczne „U Matysa”
ul. Malinka 85a, 43-460 Wisła
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji, płatności oraz korzystania z usług noclegowych oferowanych przez Gospodarstwo Agroturystyczne „U Matysa”.
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Właścicielami obiektu są Danuta i Sławomir Mitręga (dalej: „Właściciel” lub „Obiekt”).
§2 Rezerwacja i potwierdzenie
Rezerwacji można dokonać:
poprzez formularz na stronie internetowej: www.umatysa.pl
telefonicznie: +48 516 069 566
mailowo: biuro@umatysa.pl
Rezerwacja staje się wiążąca po potwierdzeniu dostępności terminu przez Obiekt oraz wpłacie zadatku przez Gościa.
Wysokość zadatku oraz termin jego wpłaty zostaną wskazane w korespondencji e-mailowej lub telefonicznej.
Brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Pozostała kwota należności za pobyt płatna jest najpóźniej w dniu przyjazdu (gotówką lub przelewem, jeśli wcześniej ustalono).
§3 Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulowania rezerwacji przez gościa zadatek nie podlega zwrotowi.
Istnieje możliwość przesunięcia terminu rezerwacji w uzgodnieniu z Obiektem, w zależności od dostępności.
§4 Zasady pobytu
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00–7:00.
W Obiekcie obowiązuje zakaz palenia wewnątrz budynków. Miejsca do palenia są wyznaczone na zewnątrz.
Zwierzęta mogą przebywać na terenie Obiektu wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu.
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone z jego winy lub winy osób mu towarzyszących.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru.
§5 Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej.
Dokonując rezerwacji, Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji usługi noclegowej.
§6 Reklamacje
Wszelkie uwagi i reklamacje można zgłaszać podczas pobytu lub najpóźniej w ciągu 7 dni po jego zakończeniu.
Właściciel dołoży wszelkich starań, by rozpatrzyć reklamację w sposób satysfakcjonujący Gościa.
§7 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – aktualna wersja jest zawsze dostępna na stronie internetowej.